Mindannyian előnyben részesítjük a kerékpáros közlekedést a városban; a környezet védelmét, a fenntartható fejlődés gondolatát nem csak szlogenként hangoztatjuk, hanem mindennapjaink része: megnyilvánul abban, ahogyan közlekedünk, amit eszünk, ahogyan a szemetet gyűjtjük. Művészeti érdeklődésünk eredendő.
Dune Dani és Jancsó Dani mindketten a Novus Gimnáziumban végeztek – mely megalapozta művészeti-vizuális tudásukat, és megkönnyíti a diákok Novusból való toborzását. Ők azóta is képzőművészeti intézményekben folytatják tanulmányaikat. A projekt során ők lesznek a kivitelezés mesterei.
Mézes Dorka is alkotóművészeti érdeklődésű, Mézes Ádám kultúrantropológiai tudásával a festéskor felhasznált motívumkincs felkutatásának szakszerű irányítója.
Dorka nagy szerepet kapott és vállalt az adminisztratív tevékenységek végrehajtásában.
Balogi Anna, Szegő Dóri és Zelei Bori nyugat-európai országokban és Dél-kelet Ázsiában szerzett tapasztalatai alapján döntött úgy, hogy az önkéntes munkát itthon is népszerűsíti.
Anna Indiában szerzett tapasztalatokat a legszegényebbeket támogató mikrohitelprogram: a Muhammed Yunus által kidolgozott „szegények bankja” működéséről. A projekt pénzügyi szakértője.
Dóri Indonéziában járt - itt látta először, hogy van olyan hely, ahol rengeteg minden önkéntes alapon, kölcsönös szívességek alapján működik: pl: összejön az utca, és felépít egy családi házat, tudva, hogy legközelebb majd az övét építik. Az anyukák is sajátjukként tartják szemmel az össze-vissza szaladgáló, környékbeli gyerekeket. Hazajövetele után a Kesztyűgyár Közösségi Házban önkénteskedett: többekkel együtt (www.8kermegen.hu.) fotós foglalkozást tartott a nyolcadik kerületben élő gyerekeknek.
Dune Dani és Jancsó Dani mindketten a Novus Gimnáziumban végeztek – mely megalapozta művészeti-vizuális tudásukat, és megkönnyíti a diákok Novusból való toborzását. Ők azóta is képzőművészeti intézményekben folytatják tanulmányaikat. A projekt során ők lesznek a kivitelezés mesterei.
Mézes Dorka is alkotóművészeti érdeklődésű, Mézes Ádám kultúrantropológiai tudásával a festéskor felhasznált motívumkincs felkutatásának szakszerű irányítója.
Dorka nagy szerepet kapott és vállalt az adminisztratív tevékenységek végrehajtásában.
Balogi Anna, Szegő Dóri és Zelei Bori nyugat-európai országokban és Dél-kelet Ázsiában szerzett tapasztalatai alapján döntött úgy, hogy az önkéntes munkát itthon is népszerűsíti.
Anna Indiában szerzett tapasztalatokat a legszegényebbeket támogató mikrohitelprogram: a Muhammed Yunus által kidolgozott „szegények bankja” működéséről. A projekt pénzügyi szakértője.
Dóri Indonéziában járt - itt látta először, hogy van olyan hely, ahol rengeteg minden önkéntes alapon, kölcsönös szívességek alapján működik: pl: összejön az utca, és felépít egy családi házat, tudva, hogy legközelebb majd az övét építik. Az anyukák is sajátjukként tartják szemmel az össze-vissza szaladgáló, környékbeli gyerekeket. Hazajövetele után a Kesztyűgyár Közösségi Házban önkénteskedett: többekkel együtt (www.8kermegen.hu.) fotós foglalkozást tartott a nyolcadik kerületben élő gyerekeknek.
Jancsó Panka később csatlakozott hozzánk; szintén a Novusban végzett, tehát jól ismeri a diákságot. A workshopok során képzőművészeti képességeit is kamatoztatja.
Jónás Degenere Pocsinka általános segítőnk: szállításban, szervezésben, zárak fölszerelésében, s egyéb kisebb-nagyobb logisztikai kérdésekben ad nagyszerű válaszokat.
A csapat coach-a, Zelei Bori Franciaországban dolgozott a Blongios természetvédő projektjeiben, valamint Lille-ben tapasztalatot szerzett a városi nyitott kertek működéséről. Jelenleg a Novus Gimnáziumban tanít, s a BringArt projekt teljeskörű pedagógiai felügyeletét végzi.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése